باغ وحش ازمیر

By in درباره ازمیر with 0 Comments

این پارک یکی از جاذبه های تفریحی شهر ازمیر است که حدود ده سال از افتتاح آن می‌گذرد و دارای استانداردهای انجمن آکواریوم و باغ وحش اروپا است. انجمنی که برای اهداف آموزشی، تحقیق و حفاظت از محیط زیست فعالیت می‌کند.
در این پارک یک‌صد و بیست و پنج گونه جانوری که تعداد آن‌ها در مجموع بیش از هزار و پانصد عدد است در زمینی به مساحت نیم کیلومتر مربع واقع در منطقه چیلی ازمیر نگهداری می‌شوند. همچنین در این پارک حدود سیصد گونه گیاه و بیش از چهار هزار درخت وجود دارد. این پارک سالانه میزبان بیش از یک میلیون بازدید کننده است و امکاناتی از قبیل رستوران و فروشگاه‌ها برای بازدید کنندگان دارد. این پارک شامل فضاهای روباز و سالن‌های حیاط وحش مسقف است.

[ngg src=”galleries” ids=”2″ display=”basic_slideshow”]
منطقه چیلی یکی از مناطق ازمیر است که به شدت در حال توسعه و ساخت و ساز می‌باشد و دسترسی آسان با مترو به این منطقه ممکن است. پارک حیات وحش در بخش بزرگی از این منطقه و به منظور تعدیل آب و هوا و حفظ طبیعت منطقه ساخته شده است. برای رفتن تا این پارک میتوان از وسایل حمل و نقل عمومی و تاکسی استفاده کرد.

باغ وحش بزرگ ازمیر در مساحت حدودی ۴۲۵ هزار متر مربع بنا شده که در سال ۲۰۰۸ افتتاح شده و در آن انواع حیوانات زیبا و حتی درنده نیز نگهداری می شود. طبیعت این مکان در کنار ۶۵۰۰۰ نهالی که در آن کاشته شده واقعا زیباست.کافیست اراده کنید و خود را در این مکان دیدنی بیابید.محال است بتوانید کمتر از ۵ ساعت برای دیدن از آن وقت بگذارید.

برای دانلود نقشه باغ وحش ازمیر کلیک کنید

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *